Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.02.2016 02:58 - Смехът
Автор: arev Категория: Лични дневници   
Прочетен: 558 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 09.02.2016 02:59

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Ми да се смеем. Ми не мога да се смея. Ей , като почнат така да ми обясняват как трябвало да съм весел направо ми идва да си сваля калпака, да си махна шлифера , да си отворя широко устата и да им покажа всички кариеси в устата си. После се замислям. А бе на мен ли нещо ми куца или главите на тия индивиди хората са с отрязан череп и мозъкът им се е изпрарил от прекалената жега в обществото. Ми ще си хейта бе. Грам не ми харесвате. Никой не ми харесва. Като се почне от снаха ми , мине се през съседката ми та се свърши до котката ми у нас. Еммм, не ми харесват. 
  И така като почнат някакви самодейци  да ми се бъркат , направо откачам. Смехът бил полезен. Ми че те много неща са полезни. И да ядеш праскови е полезно ама не вървя по улиците с една торба да ги раздавам на хората и да им крещя; "Яжте бе,че са полезни." " И сега поемете дълбоко въздух и се усмихнете"  А бе тия уред ли са? Как ще се усмихна  като лицевите ми мусколи вече са схванати на обратно и то от мръщене . Да не мислят че е лесно, е тъй да ги раздвижиш. Иска си време. Я, на физиотерапийка малко да походиш , я на някой лицев терапевт. Ама и това , ще е временно. Ще ти залепят там фалшивата усмивка, после ходи да се ядосваш естесвено. Ми , не искам бе, Искам да си се ядсвам като хайдутин. Хем да си се мръща, хем да тропам по масата хем да ми е гадно.



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: arev
Категория: Лични дневници
Прочетен: 113109
Постинги: 92
Коментари: 24
Гласове: 133
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031