Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.08.2014 13:49 - Искам да се влюбя истински.
Автор: arev Категория: Лични дневници   
Прочетен: 423 Коментари: 0 Гласове:
1



  Защото усещам как се превръщам в статуя. Защото усещам как изстивам както лавата изстива когато се докосне до брега на морето. Защото усещам как претръпвам и нямам способността да почувствам нито една клетка от голото си тяло. Защото усещам как се превръщам в кактус за всеки ново появил се човек в живота ми. Защото усещам как се гипсирам пред всеки един мъжки поглед. Защото усещам как пускам корени в удобните си завивки. Защото усещам как ставам безразлична към всички допири. Защото усещам как замлъквам при всеки удобен момент. Защото усещам как се спирам пред всяка крачка за близост. Защото усещам тишината на собственото си желание. Защото спирам да искам каквото и да е. Защото усещам как усмивката ми  се превръща в лед от стомана. Защото спирам да бъда аз. Защото се затварям все повече и повече в собствените си представи. Защото усещам как става все по студено и все по студено. Вкусвам апатията си към всеки мъжки индивид и тя ме плаши. Моля те намери ме по-скоро. Моля те не ме оставяй сама. Моля те ела да споделиш с мен своят свят. Моля те ела да ме прегърнеш и да ме завиеш с юргана на собствената си душа. Ела и ме намери за да мога отново да кажа онова огромно изпълнено с надежда ‚обичам те‘ и то да извира от дъното на сърцето ми и да е така гръмко и истинско че цялата вселена да го чуе. И то да е толкова ярко че цялото небе да замлъкне. Моля те не ме карай да чакам безкрайно, защото искам да погреба сълзите си и да  ги захвърля отвъд тази реалност. Аз знам, че си там. Само ми дай знак и аз ще дотичам. Ще те усетя. Моля те само не се бави.



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: arev
Категория: Лични дневници
Прочетен: 114041
Постинги: 92
Коментари: 24
Гласове: 133
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930